מיתוג על מארזים בבהתאמה אישית

זהו, זה קרה חברת "מטאור" הצליחה לייצר את המילה האחרונה בקטגוריה.

טובי המוחות בחברה , עמלו וטרחו ללא לאות ,אלפי פרוטוקלים ותמונות מצב נשלחו אחר כבוד לסל המחזור, הכספים שנזלו כמים לעוד נסיון כושל , נדמה היה כי לא ישובו לעולם. היאוש קיבל מקום של כבוד בין ישיבות החברה, ולפעמים נדמה היה שמדובר בחלום מתוק…

אבל הנה החלום הפך למציאות….

המוצר פורץ הדרך נולד, סוף סוף, לאוויר העולם.

גדודי הסוכנים ומיטב חברות ההפצה כבר בפעולה שוטפת, אולם הייצור כבר קיבל "אוקי" להמשך הפעילות , בעלי המפעל כבר ראיינו 3 מזכירות חדשות להגברת השרות.

עכשיו בטוחים היו כולם שהעבודה מאחוריהם ונשאר רק לחכות לפרגונים הרבים מאת הציבור המורעב.

אבל, משהו מוזר קרה…

הצצה קטנה לעבר מדפי המוצר העלתה תמונת מצב עגומה…

המוצר נשאר על המדפים, הקונים הרבים שעוברים לידו, לא טורחים להביט לעברו, וכאילו שבאמת אינם מאמינים בערכו!

המשטחים במחסן החלו להעלות אבק, הסוכנים מסולקים מהחנויות בבושת פנים, נהגי המשאיות כמעט פותחים בשביתה על הקיצוצים בשכר…

גם מנהל הבנק מתקשר…

מנהלי המפעל לא לקחו עוד סיכון ומיד שכרו את שרותיהם של טובי המומחים בענף הייעוץ העסקי ,

בתקווה שיעמידו את הדברים על דיוקם ועניינם.

הבעיה התגלתה עוד בפגישת העבודה הראשונה של הצוות:

מישהו דילג על אחד השלבים החשובים ביותר –

אריזת המוצר והצגתו ללקוח…

*********

כאשר אתם מפתחים מוצר, כל סוג של מוצר, אתם משקיעים הרבה במוצר עצמו , שללא ספק זוהי השקעה חשובה שערכה גבוה, ולא רק במובן הכספי.

אך לאחר ההשקעה בפיתוח המוצר ובטרם השיווק המסחרי עליכם להשקיע עוד טיפ – טיפה מחשבה ולייחד זמן ומחשבה לנושא האריזה של המוצר ומיתוגה.

מיתוג המוצר הופך אותו למיוחד! אין כזה לאף אחד!

מיתוג המוצר הופך אותו למוצר "עם אבא", יש פה שירות ויש פה אחראיות, מוצר שיש לו גב, מוצר המשויך למשפחה של מוצרים שאולי ללקוח כבר יש עליהם חוות דעת, אולי הוא כבר נתקל בהם.

המיתוג יוצר תדמית חזקה ורחבה בעת בחינת המוצר עצמו, או של סל המוצרים המשויך לעסק שלכם.

המיתוג מגביר את תחושת הביטחון של הלקוח בשעה שהוא שוקל את רכישת המוצר שלכם.

 

חברות אשר רוצות לבנות אריזות מיוחדות עבור המוצרים שלהן פונות אל חברות המתמחות באריזות וקופסאות קרטון ממותגות ותפורות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

בשביל זה אנחנו פה!!!

המעצבים של סיטיבג מתמחים בהתאמת האריזה לצרכי הלקוח:

נחשוב ביחד מה מייחד את המוצר שלכם, מה המאפיינים שלו, מה אתם רוצים שהלקוח יראה, יחוש וידע עליכם.

נרד איתכם לפרטים הקטנים: איזה עיצוב תכלול האריזה שלכם, ממה היא תהיה עשויה, מהו הגודל הרצוי למוצר זה ואפילו איפה כדאי למקם את הברקוד, כדי שהקופאית תעביר את המוצר הזה במהירות בסקנר ולא תשלח את הלקוח להעתיק את מספר הברקוד מהמדף…

נראה לכם את האריזה כסקיצה ראשונית, נחכה בסבלנות לחוות דעתכם, ואחרי שנקבל מכם את האוקי נתחיל לייצר את המוצר באיכות גבוהה ובאטצ' יחודי.

תגובה אחת
  1. מיטל גינת הגב

    מעוניינת בשקיות נייר לתערוכה בסוף אוקטובר

השארת תגובה